• Alles ook zonder opdruk te bestellen
  • Laagste prijsgarantie
  • Veilig betalen
  • Snelle bezorging
  • Altijd een digitale proefdruk vooraf

Relatiegeschenken A-Z

Relatiegeschenken bedrukken?

Relatiegeschenken zijn de basis voor het bouwen en versterken van relaties. Hier vind je relatiegeschenken, promotieartikelen en een groot assortiment reclameproducten en giveaways. Voor iedere gelegenheid leveren wij het juiste bedrukte geschenk. Team Jos! is een belangrijke speler op het gebied van bedrukte relatiegeschenken en promotieartikelen. Jarenlange ervaring leert ons dat het geven en ontvangen van een geschenk altijd een positieve emotie oproept.

De bedrukte relatiegeschenken van Team Jos!

Welk relatiegeschenk je ook zoekt, bij Team Jos! zit je altijd goed. Met onze eenvoudige zoekmachine kies je snel en voordelig uit meer dan 15.000 relatiegeschenken. En heb je een keuze gemaakt, dan zie je direct de prijs op basis van het aantal en de bedrukking. Maar je kunt ook een offerte krijgen voor je relatiegeschenken; druk op de offerte knop en binnen 1 minuut heb je een vrijblijvende offerte in je mailbox.

Promotionele producten zijn zeer doeltreffende elementen van de merkbeleving

Promotionele producten zijn evergreens in de marketing wereld. Je kent deze producten al sinds je kinderjaren. De grote merkfabrikanten lieten hun merknamen en merklogo’s drukken op de leuke en kleine weggevertjes. Zij zijn een van de oudste vormen van marketing, reclame en branding. En ze zijn nog steeds zéér effectieve marketing tools, zelfs in de huidige digitale marketing wereld. De strategie om relatiegeschenken een effectief onderdeel van jouw marketing arsenaal te maken heeft grote voordelen. Je denkt misschien van promotionele producten als iets dat alleen wordt gebruikt op beurzen of congressen. Maar ze zijn doeltreffende instrumenten voor branding en promotie; overal en altijd.

Onderzoek toont de positieve impact van promotionele producten voor bedrijven

In Europa is een hele industrie gewijd aan de promotionele producten. In verschillende landen bestaan brancheorganisaties zoals de PPP in Nederland en de BPMA in de UK.  Ze doen periodiek onderzoek bij  ontvangers van promotionele artikelen om de effectiviteit te evalueren en te zien wat het beste werkt. Zij publiceren dit onderzoek om bedrijven te helpen te begrijpen wat de kracht van promotionele producten als onderdeel van hun reclame en marketing mix kan betekenen. Hier zijn 6 redenen op basis van hun onderzoek en enquêtes waarom je op zijn minst zou moeten proberen een promotioneel product te gebruiken in je volgende campagne.

·         Promotionele producten zijn minder duur, maar meer effectief voor het merk herinnering dan andere vormen van reclame, met inbegrip van: print, radio en televisie.

·         79% van de promotie-product ontvangers zijn positief om zich te oriënteren op de mogelijkheden om zaken te doen met het bedrijf dat de geschenken uitgeeft.

·         66% van de ontvangers kon de naam van het bedrijf of merk dat ze een promotioneel product had gegeven herinneren.

·         60,1% van promotionele product ontvangers voelen een positieve reactie op dit soort reclame. Dat is bijna het dubbele van alle andere media gecombineerd.

·         34,3% van promotionele product ontvangers erover eens dat ze een gunstige indruk van de adverteerder.

·         Bij meer dan 90% van de ondervraagden kwam naar voren dat het ontvangen van een promotioneel geschenk nooit leidt tot irritatie, dit gebeurt vaak wel bij alle andere vormen van marketing zoals emailmarketing, tv en radioreclame en brievenbusreclame.